maandag 1 oktober 2007

Separatisme Buiten!-sticker

23 opmerkingen:

Anoniem zei

zwakke actie van de Belgicisten, Vlaanderen onafhankelijk!

Anoniem zei

Schaam u voor zo'n blog.
Ik heb alle respect voor mensen die een pro-belgië blog beginnen, maar Bart De Wever persoonlijk aanvallen vind ik een grote schande.
Is het in uw 'mooie België' misschien niet meer toegelaten een eigen mening te hebben?

Anoniem zei

Ach, Baart de Wever gaat Belgie niet
spliten.
Om Belgie te splitsen, volstaat het
dat de Vlamingen BHV met een vlaamse
meerderheid splitsen, volkomen wettelijk
en democratisch bovendien.
U zult dan wel zien dat de franstaligen
ineens niet meer zo vaderlandslievend zijn.

Anoniem zei

Hoe laag kan een mens eigenlijk vallen? Wat mij betreft mag Bart De Wever Eerste minister worden.

Anoniem zei

Dit soort acties zegt meer over uzelf dan over meneer De Wever.

Anoniem zei

Wat een sukkel, ik ben beschaamd dat ik ooit een top 30 reclamebureau heb gehad in dit kloteland. Als je echt iets van dit land en zijn mechanismen snapt, als je opgelet hebt in de les geschiedenis dan zou je je met deze onzin niet bezighouden. Ik dacht dat creatieven zich niet vasthielden aan structuren?

Frederik zei

Zielig

Anoniem zei

kan er me imand 1 goei reden geeven die in het voordel van de vlaamingen is warom we niet zoude splitse?

Anoniem zei

Denk hier maar eens over na, bekrompen jonge heer of dame...

Wallonië wint meest bij eigen bedrijfsbelasting
Wallonië doet de beste zaak als de gewesten een korting op de vennootschapsbelasting kunnen geven. Met de subsidies die nu al aan bedrijven wordt gegeven, kan Wallonië de vennootschapsbelasting met ruim 10 procentpunt verlagen tot 24 procent. Vlaanderen kan een verlaging van 4 procent aan, Brussel kan slechts een daling van 0,5 procentpunt verteren. Dat berekende De Tijd.

In het streven naar een grote staatshervorming willen de Vlaamse partijen dat de regio's een korting kunnen geven op de federale vennootschapsbelasting. Nu kunnen Vlaanderen, Wallonië en Brussel alleen subsidies geven aan ondernemingen. Elk gewest geeft tientallen verschillende subsidies aan bedrijven.

De Franstaligen willen echter niet weten van gewestelijke kortingen op de vennootschapsbelasting. Wallonië vreest een fiscale concurrentieslag met Vlaanderen. Ten onrechte, blijkt uit de berekeningen.

Anoniem zei

Wat een bekrompen webstek zeg. Als ik van België moet houden omwille van deze stijl of omwille van de argumenten van de webmaster : splitsen dit land zou ik zeggen !

Anoniem zei

Pas dus racisme sur les stickers !!!

Je veux des stickers bilingues...

Anoniem zei

Leeve Belgie, Leeve de Koning!
Vive la Belgique, Vive le Roi!

Anoniem zei

beschamend initiatief. meer woorden vallen hier niet vuil aan te maken.

Anoniem zei

Hoe meer Bart De Wever in een slecht dag licht word gezet.Hoe meer volk heeft hij zich achter hem en hoe meer geloof ik in zijn gelijk. hij is de man.En voor de belgicisten doe a.u.b is u oogkleppen af.

Anoniem zei

U speelt niet op de bal, maar op de man...
Probeer uw idee te verdedigen met goede argumenten, niet op deze manier.

Botswana Joe zei

Laag bij de gronds initiatief. U denkt met propaganda en loze oneliners het eindelijk gerestaureerde intellectuele debat te vernietigen omdat u toevallig een zwak hebt voor de belgische staat? U hebt daar recht toe, maar laat uw fanatisme a.u.b. niet in het publieke debat doorspijpelen. We zijn nu voor het eerst echt aan het praten, laten we het dan ook bij argumenten houden en niet bij gesentimentaliseerde slogans. Eén halve draai in uw brein en u bent het prototype van sloganeske Vlaams Blokker, wees u daar zeer bewust van!

Anoniem zei

Zeg, ik wist niet dat De Wever de nieuwe Führer was, daarvoor vond ik hem een te intelligent man -waarmee ik niet gezegd heb dat ik akkoord ga met de dingen die hij zegt.

Anoniem zei

wanneer gaan we nu es gefundeerde argumenten pro-belgië horen ?
zielige sukkels...

Anoniem zei

Ik retourneer uw vraag: als er geen deftige redenen voor een onafhankelijk Vlaanderen komen, waarom dan wel voor een verenigd België? Ik mag dan misschien geen monarchist zijn (de koning is een anachronisme, daar ben ik het mee eens), dit is louter een beslissing van de conferentie van Londen in 1831 die in de nasleep van het Congres van Wenen het ancien regime probeerde te herstellen. België had zich maar te schikken naar deze beslissing, wegens zijn geringe omvang natuurlijk. En het argument dat de Franstaligen ons in die tijd onderdrukten is pure nonsens, het Frans was in die tijd wat het Engels de dag van vandaag is: een internationale omgangstaal. Natuurlijk hebben we een soort strijd gehad voor de erkenning van de taal en deze strijd was ook belangrijk, maar de hedendaagse Vlaams-nationalistische stijd is hier geen voortzetting van, zij is een anti-sociale, op ongelijkheid gebaseerde strijd die vanuit een zuiver egoïstisch standpunt de Walen aan de kant wil schuiven.

Anoniem zei

De slogan-stickertjes zijn weeral een bewijs dat België een idioot, inhoudsloos en nutteloos geheel is.

Een geweldig initiatief dus!

Anoniem zei

Door uw schuld val ik ook in herhaling: waar is de fucking bewijsvoering?

Anoniem zei

Hier is ze!
U vervalt in egoïsme!
Ik schaam mij soms om Vlaming te zijn. Wij doen alsof Wallonië 3 maal armer is als Vlaanderen.
We doen alsof iedereen in Vlaanderen stinkend rijk is. Loop eens rond in Antwerpen!

Anoniem zei

wat ik zocht, bedankt